hemsidebild-6-135-hog
Stockholm 2019-08-28
Buresboahtin! – Burreboahtem! – Buerie båeteme! – Buärriebähtieme! – Välkommen!

Välkommen som ny medlem!

Du har redan fått ett e-post som välkomnar dig. Dette brev förmedlar några tips om informationsflödet i vår kanaler.

Fyllig och frekvent information om vad som är på gång; artiklar, inbjudningar, kalendarier får du om du gillar vår Facebooksida Sameföreningen i Stockholm, är medlem i gruppen Samer i Stockholm eller läser på vår webbplats http://sameforeningen-stockholm.se. Längst ned i detta epost finns tips om hur du får nyheter från Sameföreningen överst i ditt nyhetsflöde på Facebook.

Vi finns även på instagram sameforeningenstockholm och på twitter Samef i Stockholm. För att läsa information på webbplatsen som är direkt riktad till medlemmar måste du använda ett lösenord. Aktuellt lösenord är staare

Tidigare utgåvor av medlemsbrevet per e-post hittar du här:

Hur får jag kontakt med sameföreningen?
Postadress: Sameföreningen i Stockholm
Tegelviksgatan 40, 116 41 Stockholm.
E-post: info@sameforeningen-stockholm.se

Jag hoppas att vi snart ses på någon av våra aktiviteter!

Ordförande NikAnnika Märak

Sameföreningen på Facebook

Här kan du se det senaste om vad som skrivits på Facebooksidan Sameföreningen i Stockholm på sistone. Många av artiklarna i gruppen är länkar till andra webbplatser eller hemsida.
följa
Sameföreningen i Stockholms sida på Facebook att "gilla" och få nyheter i från. Kom ihåg att ställa in "Gilla"-knappen så att du får nyheter från Sameföreningen i Stockholm överst i ditt nyhetsflöde i Facebook. Bocka i "Visa först" och "På (Evenemang...)"

Samer i Stockholm - facebookgrupp för just Samer i Stockholm och andra som vill vara i kontakt med dem. Härifrån kommer också kalenderinbjudningar från andra arrangörer rakt in i din kalender på Facebook

Sápmi evenemang/Sámi Dáhpáhusat/Sápmi event - facebookgrupp för evenemang från hela Sápmi