Sameföreningen på Facebook

Här är en översikt över vad som skrivits på Facebooksidan Sameföreningen i Stockholm på sistone. Många av artiklarna på sidan är länkar till andra webbplatser eller facebookgrupper. Om du klickar på någon av FB länkarna här nedan kan du bli uppmanad att logga in på ditt Facebookkonto eller skaffa ett sådant konto, men du kommer att kunna se väsentlig information utan att behöva logga in.

Sameföreningen i Stockholm

Sameföreningen stöds med stöd av: Sametingets Kulturnämnd Stockholms läns landstings kulturnämnd Stockholms stads Kultur och Fritid
Sameföreningen i Stockholm2019-01-17 13:18
Tips om hur du kan uppmärksamma Sápmi i skolan
Sameföreningen i Stockholm har delat en länk2019-01-10 10:45
Skansen söker museipedagoger till sommarsäsongen 2019! Det inkluderar förstås samevistet. Sista ansökningsdag 27.01.2019. Säsongsanställningar | Skansen.sehttp://www.skansen.se/sv/s%C3%A4songsanst%C3%
Sameföreningen i Stockholm har delat en länk2019-01-07 17:59
Vi fick ett flyttkort från Svenska kyrkan. Samiska församlingen i Stockholms stift flyttar från Järfälla församling till Vantör. Prästen Marita Ollén flyttar med. Och i Vantörs församling finns redan…
Sameföreningen i Stockholm har delat en länk2019-01-07 17:58
Onsdag 6 februari – Flaggceremoni för Samiska Nationaldagen Plats: Stadshuset, Ragnar Östbergs plan 7 (Stadshusträdgården, mot Riddarfjärden) Program 08.00 Ragnars Skafferi öppnar; frukost &.
Sameföreningen i Stockholm2019-01-07 06:10
Sápmidagar på Stockholms Matmarknad - Sturehof 1.2 - 3.2 2019
Sameföreningen i Stockholm2019-01-05 11:02
Poesgrupppen kallar till vårens sammankomster, det handlar inte bara om poesi...