Jag får ingen e-post från Sameföreningen i Stockholm!

OpenClipart-Vectors / Pixabay

Då finns två orsaker:

1. Du är ännu inte medlem :). Du kan söka medlemskap genom att använda denna länk: https://sameforeningen-stockholm.se/om-sameforeningen/medlemsansokan/

2. Om du är betalande medlem eller har anmält e-postadress till nyhetsbrev och ändå inte får e-post:

För att säkerställa att du får all viktig information från oss i Sameföreningen i Stockholm rekommenderar vi dig att lägga till oss som ”Betrodd avsändare” i din mailbox.

Om du exempelvis använder Outlook för att läsa mail: Klicka på Start och under denna Skräppost. Längst ner därunder Skräppostalternativ, där man väljer rubriken Betrodda avsändare, därefter Lägg till. Skriv in den adress, t.ex. info@sameforeningen-stockholm.se, eller den domän, t. ex. @sameforeningen-stockholm.se som ska godkännas! Klicka OK och OK.

Om du exempelvis öppnat Gmail i webbläsaren: I Gmail-fönstret: klicka på Inställningar (Settings) uppe t.h. (ser ut som ett litet kugghjul). Klicka på alternativet Inställningar. Klicka på fliken Filter och blockerade adresser. Klicka på Skapa ett nytt filter (står en bit ned t.h. med liten text). Skriv in den adress/domän som ska skyddas i Från-rutan. Klicka på Skapa filter med den här sökningen, nere t.h. I fönstret som öppnas, bocka för Skicka aldrig till Skräppost. Klicka på Skapa filter.

Om du misstänker att det är något annat fel, exempelvis att vi har fel e-postadress, skicka ett e-post till kassor@sameforeningen-stockholm.se och beskriv problemet.

Våra mailadresser är:

info@sameforeningen-stockholm.se
webb@sameforeningen-stockholm.se
kassor@sameforeningen-stockholm.se